Thursday, September 13, 2012

Asslammualaikum...

heeee. sekarang aku xde mood nak keje... mood keje aku kelaaaauuuuutt je semedang. cube kalau ajak shopping. LAJU AJE. x sampai akhir bulan duit da abes... tetibe.. just now aku terpikir la nak berubah.. *PIKIR JE* buat ke x, tataw la yekk.. orang salu time new year ade azam baru.. aku.. skrg pon jadikla.. at least ade jugak dari xde khennn..

Disebabkan duit aku asyik abes sblm waktunye.. aku rase aku kene control napsu sikit la bab2 beli belah ni.. kalau da beli, belah xpe. ni x.. da beli beli lagi beli lagi beli lagi smpai duit dlm bank tggl 010.00 baru la aku stop..so, aku terpikir la nak bubuh wishlist kat blog ni.. ala.. mcm org salu buat tu.. letak kat side tepi.. boleh la aku tgk hari2 sampai muak sampai ade kesedaran nak menabung pastu tunaikan wishlist tuh..

so.... the most important wishlist yg aku harap dpt capai ialah ~
1)wax + cat tompok-tompok luka kat baby.. kesian dia.. asal aku park dlm parking kete kat uma aku je org langgo. kalo langgor tuh bebayar xpe gak. ini  langgar larik. x adil!
2)beli spec baru... aku rase da 3 taun aku pakai spec bum ni. kompem power da naik tahap gaban. huu.
3)belikan mak 22k gold bracelet habib jewels (mengucap dlm hati)
4)pegi cameron highland and have to make sure abah pegi skolah dia + tpt tggl dia + semua la childhood memory  dia.. slalunye  kalau aku g je cameron mesti mak tamau singgah tpt abah.. sbb kene panjat bukit and kereta xleyh masuk. hewhew.
5)savings at least 500 per month (mengucap lagi.. haha)
6)beli rumah teres dan selesa utk parents before kawen
7)bukak butik rosales couture
8)kawen before umor 23??? and nak buat kat dewan perdana.. ahahahaha *yg ni aku rase kalau ana gn zazu bace kompem kene bahan.. dulu time kecik2 muda2 dulu kitorg ade wat bet mcm sape kawen dulu tau.. aku konfiden je tulis umo 23.. dorang yg len sume lambat2. zazu 25. ana 27... tp aku tgk skang.. mcm zazu je kawen cpt. maklum le. da tunang kheennn... aku gak melepasi target.. gile la kau kalau aku betul2 kawen umo 23.. xsampai sebulan je lg uollss. haha

sebenarnye banyak je lagi wishlist aku.. tp bile pk balik.. cam mmbazir je kan kalau beli. lainla kalau aku anak dato' tayah keje dapat allowances beriban2 tiap bulan.. kompem aku beli.. tp. mane la tau aku menang peraduan dapat sejuta ke khenn.. kompem nak beli ni:
1)samsung galaxy note kaler merah
2)lappy baru yg boleh lipat2+ pusing2 screen diaa tuh
3)mini cooper s kaler merah
4)dslr pink kaler
5)travel g tokyo/ mauritius

No comments: