Thursday, February 18, 2010

miss perfecto? oh God.. xp


just now, i went 2 pelangihidupnurika.blogspot.com and i did a quiz about perfectionist.. the result are:  
 
MISS PERFECTO .
Wahwah.. kamu sememangnya seorang yang menggilai kesempurnaan dalam setiap detik hidup kamu ! Kamu selalu berusaha keras untuk mencapai yang terbaik dalam setiap apa yang kamu lakukan . Itu memang sikap terpuji - perlu dilakukan setiap individu . Namun begitu , kamu juga seorang yang mudah melenting dan naik angin sekiranya keinginan dan impian tidak kamu perolehi seperti yang dihajatkan . Family , teman-teman , bahkan buah hati menjadi mangsa luahan hatimu itu ! Kesian dorang kan ?

Jangan kerana kedegilan kamu , kamu kehilangan orang yang penting dan bermakna dalam hidup kamu . Mereka manusia biasa . Pasti terluka dengan sikap kamu yang sering melenting sesuka hati . Bukankah kesalahan itu perkara biasa dan semua orang pasti lakukannya ? Cuma bezanya , besar / kecil . Tak penat ke kejar kesempurnaan tu ? Cukup-cukuplah ye..
haha.. is dat true..? 4 me, sometimes, it's important 2 be perfectionist.. things dat we planned & we did, all will represent our name. 2 have a good name is by showing a good work.. :) but, xdela sampai mara2 cam atas ni k? carrying a good name is by showing a good attitude..:)
p/s: anyway.. u guys shud try dat quiz.. its really nice. 

No comments: