Wednesday, February 27, 2013

hari yang menyedihkan.


Assalammualaikum..

ehemfirst skalii baru je sampai umah u ollsss. keluar karok selame satu jam stgh seorang diri dan
memakan nasi goreng padprik + sup perut + udang goreng tepung di au4 juge seorang diri. 
sedih kan? budak xde life. mcm ni la. huhu

selame 1jam stgh dalam superstar karaoke. ape yg aku buat? karokmmg x la. aku bantai g dgr lagu kuat. teruk2. semua lagu yg sedih2. so sad!
pastuhkanaku kan. hanta mesej kepada seseorang. hormon aku x stabil la aku rase lately. keje office menimbunhidup stress. jiwa kacau.
aku rase cam beeengaaang sgt. pastuh. aku g mesej org yg dah melukakan hati aku dr dulu sampai skg. 
hanta ayat2 yg kuang aja. ahahah. BARU PUAS HATI AKU.
da lame da nak ckptp simpan jehamek kaulepas semua.

k dah. skrg ni aku baru je lepas chat gn simsimi. sentap doh.

me : i'm alone.
simsimi : you have God.

ahahahasentap sentapbaiklah. marilah kembali ke pangkal jalan setelah melakukan aktiviti2 yg lagha.

sekian.

untuk org yg sy mesej td. maafkan sy. terasa sangat kurang beradab.
butu deserve it. hehdan. terimalah lagu ini untuk awak.

Ungu - Luka Disini




Dulu pernah ada cinta
Dulu pernah ada sayang
Namun kini tiada lagi perasaan seperti dulu
Kini tiada lagi kisah
Cinta ku telah musnah sudah
Hancur hati ku, telah kau sakiti perasaan ku
**
Biarkan ku pergi
Jangan kau tanyakan lagi
Ku yakin ini yang terbaik untuk kau dan diri ku
Biarkan berlalu,rasa cinta ini di hati
Ku tak bisa untuk menahan, aku luka di sini.

p/s : dah dah la kot buat sy mcm ni. cari balik cari balik cari balik. mcm xde ape kan? xde ape berlakuat the end? happy ending ketak kan? hari-hari. hari yang menyedihkan.

No comments: