Tuesday, October 02, 2012

ahkak stresss!

assalammualaikum....

omm nom nommm... sedapnye esklem niii...


hikhik. aku baru je pas makan ni.. aku stress betul rini.. esok sampai jumaat aku cuti.. biase aku on leve je mesti dorang call2. mende kecik pon nak kol. huh!! so, harapan nak le settle keje2 yg ade b4 chow dan holiday dgn heavennye.. tapi, rini tetibe ade seseorang yg hensem dtg, pastu buat meeting... xkan la aku x nak attend meeting dgn seorang yg hensem kan...ak da banyak kali jumpe dia senanye.. aku bajet umo dia dlm 40 kot.. tp nampak muda remaja.. ade gf yg cantik da ye.. and he's chinese. ingatkan dia ni dtg kejap je.. sbb salu dia dtg kejap je.. ghupenyeee. berjam siott... mau dkt 6 jam td...huhu.. tergendala keje i.. dala siket2 pggl "ma" -> sambil lambai2.  huhu.. biase gf2 saye je kot pggl name tuu... terase romantik sedikit. ahahaha.. at last, dia x balik2 lagi, aku dgn agak tidak beradabnye, kua g beli esklem, air tin, coklat, biskut menimbun, buang2 masa sikit dgn harapan masuk opis, dia da balik. aleh2 setia kat meja tu kot.. nak buat cane, aku beli 1 je esklem utk diri sniri,  makan jela dpn dia. nanti cair? huhuhu

mood vacation. tolong la datang. mood keje tolongla pegi.. eeeiii. cane la mood keje ni nak pegi, dia ni siap pesan, "isnin u balik kan.. nanti i ajar u website tu ye. u kene attend kursus pasal ni sikit. sng u nak train org nanti." apekah?? sejak bile ak jadi trainer? dala monday bluesss nnti?? apekah.. apekahhh... WUUUU. hilang mood bercuti. iskkk.. pastu siap pesan lagik, "tangkap gamba banyak2 yee. i da lame x pegi situ..' eh. eh... camtu pon boleh eh? u nak tgk gamba tpt tu ke nak tgk gamba i niii? hahaha 

No comments: