Tuesday, September 25, 2012

penang pening??

assalammualaikum..

ehem!! last week i gn jima ke penang... it's really nice vacation but too packed.. ramai gak la member yg xdpt jumpe and jumpe pon kejap2 je.. huhu... 

21.9.12
around 7am, friday kitorg pegi. sampai kat rnr tapah dalam 815 cmtuh, breakfast then run back to penang dlm 10 lebeyh camtuh kami sampai... g lepak kat 'bekas' umah sewa aini dulu, pastu tapau awet muda, makan kat minden and dlm kol 1 camtuh g bilik amy... time tu kan..TERASA NIKMAT SIOTTT SAMPAI USM.. teringat segala memori... waaaaa.. seronoknye!!!!!

memandangkan jadual aku yg terlalu packed tuh, aku pon rase pening2 sampai lupe sape senanye da book aku awal2 ajak jumpe. huhu. sorryy. sorry.. sorry...  so, aku men kuar je dgn sape yg contact time tuh. ahahahha... ptg tuh, kuar gn adik adi g qb tau.. pastuhkan.... ade someone came and he gave me thisssss :)


haha. thanks to someone. again.. mlm tuh aku menikmati udara segar usm b4 we went to bt feringgi anta jima.. 

22.9.12
ekceli hr sabtu tu ade org grad.. tp, haram 1 pon aku x gi.. and, supposedly aku ade date tau.. pastuhkan... disebbkan a day before aku tido lambat... ditambah dgn qada' tido khamis malam jumaat tuh sbb aku tido 3 jam je.. so,, hasilnya.. bangunlah saye jam 11 pagi. AHAHAHAHA. terok gile perangai... nampak sgt time study dulu aku kuat tido kat usm. issk.. terlepas 1 date.. mmg xleyh la nak extend sbb lunch tuh aku da start ade date lain pulak.. aku bgun kol 11 tu pon sbb fatin call and tny temujanji kitorg sbb dia da mmg tunggu kat tapak konvo.. wuuu. sorry fatin. tp, dpt gak jumpe fatin time lunch same2 kat tesco.. *terubat 1 lg kerinduan nk g tesco*

time kat tesco, budak2 bilik no 2 dtg... WAAAAAA. rase nak nanges? sbb rindu sgt dgn diorg. gile la kan.. setahun kot x jumpe... tido pelok mandi same2. EH! :P seyes rindu.. kitorg g qb lagik. makn laksa kat bayan mutiara. pastuh end up pegi ziarah abg kawan nadia accident.. teruk gila kot dia. hopefully he'll recover soon...


malam, mase utk gadis2 comel!!!! kesian kami.. xdpt luangkan mase sangat... dala jarang jumpe.. huuu.. after amek jima kat bt feringgi, kitorang g makan kat nazri.. NIKMAT GILA. owner tu siap borak2 lg.. still ingat kami kott... pas makan, g karok, and lepak kat dpn qb!!! makan potato spring! *hilang kerinduan kat pantai qb* sume memori dtg.. waa.. rindu2...

23.9.12
time ni, pagi2 lagi aku da melantak lontong taman tun sardon!!!! hoo yeah! pastu makan ais kacang pingu..  special from adik adi yg sanggup bangun pepagi and bukak kedai demi kitorg :). pastu. beli jeruk + peneram sedap kat sg nibong and we went to tapak konvo :)





then....
detik yg paling dinantikan :) 
can i say it here?
#To Birthday Boy;
Happy Birthday to you. Semoga panjang umur. murah rezeki. Dipermudahkan dalam segala urusan. Sentiasa diberkati Allah.. Jadi anak yg soleh. Dipertemukan jodoh seperti yg dikehendaki and semoga berjaya dalam apa jua bidang yg diceburi.
I really sorry for any mistake that i did. long time ago. 

around 1230 kami sampai poli seberang perai. tgk ika. pastuh run to gopeng and singgah kat rnr tapah.. *1 kemestian kitorg pg balik mesti sggh tapah* hehe
dlm 7 camtuh sampai dah dkt uma selepas tapau wong solo. hahaha

emmm. overall perjalanan aku kire kot, kl penang around 3jam and penang kl 2 jam 40 minit camtuh.. so, nak kate penang tu jauh. xla senanyer pon.. just kalau ko banyak duit nak bayar tol dgn minyak. boleh la pegi slalu.. hihi :p

p/s: jima aini aimi, we should plan for vacation yg hanya kite ber4 sahaja spend the whole time. seyes xcukup mase and rindu!!! huhu... bercuti kat perak nak? :)

No comments: