Thursday, September 27, 2012

kereta idaman saye

Asslammualaikum...

dari dulu lagi aku mmg adore abes dgn mini cooper. siap berangan lagi bawak mini cooper s la.. aim dpt hantaran kete la... tp mmg x la kan... gile ko ade org nak kasi hantaran kete.. berangan la ko sorang2. huhu..

ehm.. kete yg aku minat dr dulu actually kete mini cooper s, kale merah.. 


tapi kan.. skrg ni, aku rase aku dah jatuh cintan dgn dia punye new collection, mini paceman.. seyes semart siottt.. cam ford fiesta yg sporty nye pon ade... and aku suke gile kale cam bawah ni and mmg nak sebijik camneyh.. huhu... 


dgn dia punye seat + deco. mengancam siot T_______T



tp.. stkt ni.. mampu beli ni jela dulu :


kire okay la.. mane tau satu hr nnti dpt yg betul2 kann.. :)

pssssssstttt.. cantik kan meja ni? nak hadiah besday!!!!!! pelisssss mommy. pelisss!!!!!!!! hahahahaha tp mmg xla.. nak sumbat mane nnt pon tataw..


No comments: