Wednesday, March 30, 2011

"Lemparkan seorang yang bahagia dalam bercinta ke dalam laut, pasti ia akan membawa seekor ikan. Lemparkan pula seorang yang gagal dalam bercinta ke dalam gudang roti, pasti ia akan mati kelaparan".






assalamualaikum..
okay anak2. entry kita pd hari akan dipenuhi dgn kata2 cinta ye. haha


"Cinta pertama adalah kenangan. Cinta kedua menjadi pengajaran. Dan cinta yang seterusnya adalah satu keperluan kerana hidup tanpa cinta bagaikan masakan tanpa garam. Lantaran itu bajailah cinta yang dianugerahkan itu sebaik-baiknya. Agar ia terus mekar dan wangi sepanjang musim".


"Erti cinta letaknya di hati. Meskipun tersembunyi, namun getarannya jelas sekali. Ia mampu mempengaruhi fikiran sekaligus mengendalikan tindakan kita sehingga kadangkala kita melakukan hal terbodoh tanpa disedari".


"Cinta adalah sebuah telaga yang tiada dasarnya. Untuk menyelami cinta dan cita-cita, anggap dahulu cinta itu derita dan cita -cita itu cahaya. Sebelum mendekati erti cinta, mengertilah dahulu erti cita-cita dan sebelum mengenal cinta, kenallah dahulu cita-cita".


p/s: tipulah sy tak terasa. tipulah kalau nak kata u doesn't mean anything. u always here whenever indeed. xlebih dr seorang sahabat. mungkin? but, actually. i was wondering. when a guy. trying to approach u. eventhough. they already have someone? kot? x rasa ke. mcm dikhianati? 1, mungkin sebb i never know about this? suddenly bila terbaca wall post tuh mcm AGAK terkejut lah kot? 2, mungkin sebb kata2 manis anda tuh. OWH! MANISLAH SANGAT? kesian seseorang kan? 3,mungkin sbb. sy xleyh terima? yg sebenarnya. sahabat sy ni adalah player? Oh my gucci! sentap!


and. more. more. more. over. i was thinking. are they? men? doing this to all woman? nak cari yg terbaik eh? ke? x cukup sorang? ke nak test market je? xrase ke? ni hukum karma? what u give, u'll get back? sooner or later? and. and. and. just. saya kecewa kot? w/p xde ape2. tp kecewa ye. KECEWA. xbaik tau? buat org mcm tuh :)


"Cinta bukanlah kata murah dan lumrah dituturkan dari mulut ke mulut tetapi cinta adalah anugerah Tuhan yang indah dan suci jika manusia dapat menilai kesuciannya".


THE MOST IMPORTANT!


"Cinta tidak selalu bersama jodoh tapi jodoh selalu bersama cinta".


faham-faham kan lah ye.. :) im not sure whether u r viewing this or not. BUT. this is for u! surely. utk org yg xde kat Malaysia. kot? :p

No comments: