Monday, November 08, 2010

1st exam...

salam..
haa.. tgk tajuk je pon taw... aku baru je lepas jawab 1st paper rinih..
so.. skang da blh pk pasal chelsea dah.. haa...
sape2 yg dok kutuk chelsea tu meh dtg meh... amboi2.. time aku dok pulun nak stady la angpa nak mai kaco naa... amboi2..

ok.. so, konklusi yg dpt sy gambarkan bg 1st paper ini adalah:
1)mane yg ko kate tak masuk tuh, ha.. yg tuh la yg masuk.. (HIV infection.. sadis giler.. )
2)SILA BUAT PAST YEAR. jgn malas2. xyah dok kate yg ni takkan kua lg la.. yg tu bla3.. exam ade yg kua past year kot?? T_T 
3)agak2, kalau ko da siap awal tuh, jgn buat bising. dok diam2 kat meja tuh.
4)Kalau nak mkn dentyne, pastikan sampul dye x berbunyik time bukak. (ele.. padahal aku taw, korang2 yg tgk tuh, senanyer nak kan? ahhaa)
5)Pastikan anda tidak membuat keje gila jika x nak kuar awal w/p dah siap spt mengoyakkan kertas soklan lalu membentuk bintang.. T_T
6)hm.. senang citer, bace lah sumer. jgn jadik mcm aku.. 1st soklan da tak taw nak jawab. siap dok pk, ade blaja ke x.. haish. 

p/s: ha... malas nak membebel.so, al d best ye kwn2?? jgn stress... jgn pressure.. bace semua. bace soklan elok2. jwb soklan yg perlu. semoga Allah memberikan kita semua hidayah dan petunjuk. 
btw, lau baca doa ni pun ok, aku dpt dr member. panjang senanyer, so, kita ringkaskan.

Bismillah... Ya Allah, Wahai Tuhan kami yang maha mengetahui. Ajarkanlah apa yang kami lupa, tunjukkanlah kami jalan-jalan yang selamat, lepaskanlah kami dari kegelapan kepada cahaya. Jauhkanlah kami dari segala kekejian yang nyata mahupun tersembunyi. 

Ya Allah, aku mempertaruhkan kepada engkau ilmu yang telah engkau ajarkan padaku, maka kembalikanlah akan dia padaku ketika aku memerlukannya, dan janganlah hendaknya engkau melupakannya wahai Tuhan yang mentadbir sekalian alam.

erm, kalau nak lagi ringkas dan padat, Ya Allah ya tuhanku, bagilah aku dpt A paper ni. amin.. 
:) straight to the point.

ok then. 3 paper to go. come on baby. next, microb food & industry.
 kwn2 yg ada exam jugak tuh, all the best okayh!!!



5 comments:

jAuh hAti said...

amiin

all da best jugak

btw,masin mulut kamu b4 masok exam hall tadi eh

"hrp2 kuar vaccine" -kama

cett,ak xhafal sgt vaccine!

terbaikkk

cik shazida said...

hahhaahha...
masin giler do.. masalahnye. aku pun xbace sangat.... huhuhuhu

LonelyIsland said...

all the best for this incoming paper on thursday ye cik kama :)

cik shazida said...

erm. kejap cik kama. kejap cik azi.... haha. bayek lah cik lonely. anda juge k..

Nieylicio Kerolicio said...

epal merah nyebok cni jap