Sunday, September 06, 2009

introduction 2 kama's family

family umpama nyawa aku. tanpe dorang, xwujud lah aku kat dunia, make x wujud jugak lah blog neyh.. so, kat sini, meh nak cite characteristic sorang2.. hehe



pasangan bahagia, mom & dad.. love u b0th.. =)



gamba family tyme abg aku grad, taun 2007



abah = seorg insan yg sgt kuat berkerja demi mencari rezeki buat kami sekeluarga. xsuke dok kat uma. sgt manjekan aku.ape je yg aku minx, mesti abah bagi. mungkin sebb 2 kalo abah mara sket, mesti aku rase cam nak nanges..huhu.. saye sayang abah!



mak = my bff. peneman aku sentiase. dari segenap divison, including bf, my mom is d 1st person who knew it. there's no secret between us. merupakan seorg yg sgt garang. slalu kene mara. kalo nak ape2, takot nak minx kat mak. hehe.. kene minx kat abah. papepun, she's great mother n very sporting. sesungguhnye, syurga di bwh telapak kaki ibu. bunda, i love u! mmuahx!



next, abang.. kama azidi.goin to 24. lahir kat hosp assunta, 7 oktober 1985. [selang sehari bday saye, make, kalo nk bg adiah, bg kat saye dulu.. hehe]. keje kat jpa as peg tadbir diplomatik. seorg yg suke membebel dan segala leteran dye mest berinformasi. aku merupakan pengikut setia abg dlm bidang akademik. [dah diwajibkan begitu..huhu] since skola, kene amik arabic course cam abg. blaja kat mtrix perak, cam abg. further kat usm, penang, cam abg. amek course bio pon mcm abg. bezanye, abg bi0tech n aku microb.. tp, subject sume sejibik.. yg senangnye, save budget r, tayah beli buku.. pendek kate, dunia abg gn aku takde beza la.. ntah2, keje pon cam abg gak nanty..



last, angah.. kama azizi. 22. lahir kat hosp muar, 6th may 1987. merupakan seorg yg sgt garang!& bz. hum.. seyes.. lg garang dr abah.. menakutkan.. kalo nak bwk kete, dye ade kat sebelah, huhu... beware r... hum, keje kat jkr as p.akauntan. he's very protective n nak kawen da bulan november neyh [cemaner ni, i xbersedia lg nk jd aunty..huhu].. pon,ade ke patot, langkah bendul.. cian abg saye.. hehe..



dunia kazen, fr left, g-di,alep,angah,eri,g-da,zana,ina



wif my kembar @ beloved kazen, syazana mohd isa,d.o.b; 24th april 1989. 2nd year,ukur bhn, uitm..

No comments: